Garantier

Ud over vores tilbagebetalingsgarantiordning leveres alle vores produkter med minimum 2 års garanti (pr. 11. april 2017). Hvis dine varer får en fejl inden for garantiperioden, vil vi hurtigt reparere eller erstatte varen for dig, og hvis vi ikke er i stand til at gøre dette, vil vi tilbyde dig refundering.

For at returnere en defekt eller beskadiget vare, bedes du kontakte os via e-mail returns@gear4music.com.

Produkter købt før den 11. april 2017 leveres med 1 års garanti, medmindre en udvidet garanti er tilkøbt.

Udvidede garantier

Gear4music udvidet garantiordning giver en forbedret service, og er designet til at tilbyde et højere beskyttelsesniveau end vores standard garanti eller fri garantier, der tilbydes af andre detailhandlere og producenter.

Højdepunkterne i Gear4music udvidet garantiservice er:
 
  • Garantien forlænges i op til 6 år fra leveringsdatoen
  • Samling og levering omkostninger er inkluderet i de første to år (UK)
  • Garanti er omsættelig, hvis elementet er igen solgt
  • Låneudstyr vil blive leveret, hvis produktet ikke er repareret inden for 30 dage
  • Udskiftning udstyr vil blive leveret, hvis produktet ikke er repareret inden for 60 dage
  • Hvis det ikke har været anvendt, kan politikken annulleres inden for 30 dage, og til enhver tid efter, at en pro rata-rabat
  • Kræve 50% tilbagebetaling på omkostningerne ved garantien efter 5 år, hvis politikken ikke har været brugt!
  • Denne udvidede garanti er ud over standard Gear4music- og producentgarantipolitik, og Gear4musics vilkår og betingelser for handel. Ingen erklæring eller betingelse for salget indeholdt i disse betingelser påvirker eller begrænser dine lovbestemte rettigheder, som defineret under The Consumer kontrakter forordninger 2014.

    Fuldstændige oplysninger om vores udvidet garantiordning kan læses her.
     

Afhentnings- og returneringsomkostninger

 

Standard garanti:

 

Hvis varerne bliver defekte inden for de første seks måneder efter købet, vil vi afhente varerne og levere dem tilbage til dig uden beregning.

Hvis du har en vare, som bliver defekt inden for de første 30 dage efter købet, vil vi afhente varen fra en adresse angivet af dig.

Hvis du har en vare som bliver defekt efter de første 30 dage men inden for de første seks måneder efter købet:

Efter seks måneders ejerskab vil vi opkræve et gebyr for at dække vores omkostninger ved afhentning og returnering af varen til dig. Dette gælder for både UK og internationale ordrer.
 

UK Udvidede garantier:

Hvis varerne bliver defekte inden for de første to år efter købet, vil vi afhente varerne og levere dem tilbage til dig uden beregning.

Hvis du har en vare, som bliver defekt inden for de første 60 dage efter købet, vil vi afhente varen fra en adresse angivet af dig.

Hvis du har en vare, som bliver defekt efter de første 60 dage efter købet men inden for de første to år af dit ejerskab:

For varer under 20 kg (f.eks. elektriske guitarer, violiner, MIDI keyboards etc…:
Vederlagsfri afhentning vil ske fra et lokalt afhentningscenter eller fra en adresse angivet af dig, afhængig af hvilken service der tilbydes i dit område.

For varer over 20 kg (f.eks. trommesæt, kontrabasser osv…):
Vi kan afhente fra en adresse angivet af dig.

Efter to års ejerskab pålægger vi et beskedent gebyr til dækning af vores direkte omkostninger ved at afhente og returnere varen til dig.



Internationale udvidede garantier:
For ordrer leveret uden for Storbritannien, kan den udvidede garanti variere mellem et og to år alt efter land, og dette vil klart fremgå. Hvis varerne bliver defekte inden for det første eller to år efter købet vil vi afhente varerne og levere dem tilbage til dig uden beregning. Efter et eller to års ejerskab vil vi opkræve et mindre gebyr for at dække vores omkostninger ved afhentning og returnering af varen til dig.
 

Reparationstider

Hvis du returnerer en vare, som skal repareres, vil vi reparere den så hurtigt som muligt. Hvis vi ikke er i stand til at reparere dit produkt inden for 60 dage, vil vi sende dig et erstatningsprodukt.

Bemærk venligst:

Alle vores garantiordninger udelukker varer, der er blevet defekte på grund af misbrug eller uagtsomhed, eller som har skader, som ikke er produktionsmangler. Hvis en vare, som er returneret til Gear4music, ikke har nogen fejl og er uden for enhver gældende tilbagebetalingsgarantiperiode, vil vi returnere varen til dig mod et mindre gebyr. Vi anbefaler, at du tegner forsikring for din vare.