Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Dette produkt kan snart købes
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
En trommelyd, der passer til dig. Steady State Fate Entity Bassdrum giver en komplet og alsidig synthesizer stemme, perfekt til at producere et stort udvalg af stortromme, perkussive og synthlyde. Konstruktionen indeholder et resonansfilter, to-trins stignings- og faldfilter med uafhængig hældningsformning, en høj nøjagtig gengivelse VCA og diskret transistormætningskredsløb.
Hver parameter på Entity Bass-tromme er spændingsstyrbar. Entity BDS giver dig mulighed for at oprette autentisk-klingende trommerytmer eller bruge parametrene SATURATE, BODY og RING til at skabe noget helt unikt for dig.
Produkt Ref: 149588
Hældningsgeneratoren er integreret i kredsløbet via 3-vejs kontakten under FM LVL-styringen på Entity BDS. Kontakten vælger FM, FM + ENV eller bare ENV som mod-kilde. Denne kontrol anvender en bipolær dæmpning, der påvirker niveauet for skråningsgeneratorer. Alternativt kan dette brugt til at styre en ekstern modulator, der påvirker udgangens tonehøjde.
Dette afsnit af entiteten BDS er en to-trins funktionsgenerator. Med en hældningstid fra 1 ms til ca. et minut, kan en række effekter opnås med konvolutten. Forskellige hældningsformer kan vælges uafhængigt af de to kuverttrin. Forskellig dynamik kan opnås for tonehøjde og amplitude på grund af, at konvolutten er designet til at udløse igen på et setpunkt. For eksempel kan lyden variere mellem et hvilket som helst antal triggere, der tændes, inden konvolutens indstillingspunkt nås.
Konvolutten med stigning / fald kan brugt på en række måder, den direkte konvolutudgang giver dig mulighed for at oprette komplekse programrettelser med din aktuelle signalsti. Alternativt giver 'Duck'-output en måde at kontrollere eksterne VCA'er. Dette skaber en komprimeringseffekt ved at dukke VCA, når konvolutten aktiveres.
En subtil funktion, BODY simulerer spænding og mister et trommehoved. For ikke at påvirke tuning skaber BODY ved fuld 'tæthed' en blød, dæmpet signallyd. Alternativt skaber helt til højre en løs trommehovedlyd. I midten producerer BODY-kontrollen en resonant trommelyd. Kombineret med andre parametre, inklusive signalhøjde, kan BODY-kontrollen brugt til at finjustere dit signal og skabe originale trommelyde.
RING styrer resonant forfaldstid. Uanset om du sigter mod en kort pluklyd eller uendelig ring, kan RING-kontrollen give dette. Filterdesignet sikrer, at signalet stadig resonerer lidt med RING-kontrollen helt ned.
Mættet kontrol giver dig mulighed for at fremstille den vintage low-end distortion efterspørges af analoge entusiaster. Dette opnås med en aggressivt afstemt klasse A diskret forstærker. Med kun en lille mængde mætning tilføjet, vil du straks bemærke effekten på dit signal. I den anden ende af spektret har mætteren evnen til at overdrive outputstadiet for en hårdklipende virkning. Dette kan kompenseres med udgangsstyringen for at sustain det rigtige outputniveau.
Afhængigt af switchindstillingen kan output blandes med en sekundær input takket være den parallelle signalprocessor design. Dette betyder, at du kan blande små mængder af Entity BDS-effekten i din hovedsignalsti. Alternativt kan signalet køre uafhængigt gennem Entity BDS. Niveauet for blanding kan styres, hvilket kombineret med de forskellige funktioner på Entity BDS giver en enorm mængde lydformningsmuligheder.
Det er muligt at adgang til VCA direkte via A-MIX-input. Dette betyder, at du kan bruge Entity BDS-udgangssektionen som en enkeltstående VCA eller til at blande andre signaler. Feedback-patchning kan opnås og resulterer i nogle komplekse signaler, der holder dig optaget i timer. Filtret kan også brugt i kombination med den nominelle output via F-MIX-indgangen. Dette input er følsomt over for puls og triggerbredde. Effekten af dette kan bruges til at skabe dynamiske rytmer, der er mindre dramatiske, men ekstremt musikalske.