Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
Slate VBC Dynamics Processing er en samling af tre af de mest legendariske mix buss-kompressorer nogensinde, tilgængelige som individuelle plug-ins og sammen i et virtuelt rack. Hver af de tre kompressorer i Slate VBC har en karakteristisk tone og karakter, hvilket betyder, at uanset hvilken lydkilde, genre og mix-stil du arbejder med, vil der være noget, der kan hjælpe med at lime dit mix sammen, tilføje punch, detaljer og fedme.
Med den teknologi og processorkraft, der er tilgængelig i moderne teknologi, emulerer Slate VBC nøjagtigt enhver nuance, forvrængning og dynamisk artefakt, der er til stede i analog hardware. Disse ikke-lineariteter er præcis, hvad der giver analog hardware deres signature, fuld af rig karakter, stemning og farve, der mangler fra så mange modellering plug-ins.
Nok et af de vigtigste aspekter af en professionel mixer-produktionskæde, mix buss-kompressoren er, hvad hele dit mix køres igennem, og med VBC kan du garantere, at du låser op for et enormt niveau af punch, detaljer, klarhed og sammenhæng, der sikrer din blanding begynder ikke at blive uklar eller falde apart under kraftig mix buss-kompression. Takket være den omhyggelige modellering bliver den soniske signature indprentet på dine numre uden nogen forstærkningsreduktion, hvilket betyder, at selvom du bruger FG-GREY, kan du indlæse stativbeslaget og sende lyden gennem FG-RED eller FG- MU for at sende lyden gennem dem for en rig og detaljeret tone.
Produkt Ref: 188990
Med inspiration fra en verdensberømt kompressor med rød ansigt leverer FG-RED et enormt punch til dine spor, samtidig med at alle detaljerne og artikulationerne bevares samt en forbedret stereoseparation mellem instrumenter, hvilket giver din mix en ren og poleret lyd. En unik kompressor, ved at angrebet og auto-release fungerer sammen for at skabe en meget musikalsk respons, der bevæger sig med strømmen af dine spor som intet andet. Det sande aftryk af karakter ligger i output-sektionen af FG-RED, hvorved selv en lille stigning i outputforøgelse tilføjer fedme, aggression og punch til dit signal, hvilket gør det til det perfekte valg for rock-, metal- eller punkgenrer at reagere med stilen og aggression af forestillingerne. Dels på grund af en series ikke-lineariteter gør karakteren, der udvises af FG-RED, det til en industristandard, som mange producenter på topniveau ikke kun bruger til komprimering, men for at opnå signature fra den skubbede output sektion. Med dette i tankerne udvider FG-RED det, der er muligt med den originale hardware ved at tilføje en DRIVE-knap og simulere den effekt, du får ved at køre output-sektionen på sin egen dedikerede parameter, så du kan vælge, om du vil bruge outputforstærkning eller ej.
En umiddelbart genkendelig klassiker, FG-GRAY udnytter lyden og klangfarven fra en klassisk britisk 4000 series konsolkompressor, der giver de nøjagtige egenskaber i enestående nøjagtighed. FG-GRAY er bredt betragtet som en af de mest imponerende og funktionelle buskompressorer og leverer den samme limningseffekt, som den originale hardware anvender til at stramme en blanding sammen, hvilket giver et perfekt sammenhængende lydbillede. I auto-release-tilstand vil du bemærke en Transparent mængde komprimering, eller når den er indstillet til hurtige manuelle tilstande, kan du køre den op til en ekstremt aggressiv tone.
FG-GRAY giver tonekarakteristika til din lyd, når et signal køres gennem plug-in'et uden nogen forstærkningsreduktion, og leverer det perfekte respons for en mixbus-kompressor for at tilføje stemning, farve og tone til dine projekter og blandinger. En lille ændring blev implementeret på kredsløbet ved at tilføje tonekarakteristika af output -diskret transformer i britisk stil til signalkæden. Dette hjælper med at bevare tætheden og punch i mellemklassen og den lave ende, hvor de originale hardware begynder at dæmpes drastisk med hårdere kompressionsindstillinger. FG-GRAY fungerer ikke kun som en komplet mix buss kompressor, men prøv at bruge den på individuelle tromleskaller og opdag en enorm mængde punch og slag, perfekt til contemporary pop- og rockmixer.
Inspireret af toppen af mixbus-kompressorer genskaber FG-MU præcist den magi, der sker, når du kører dit mix gennem en førsteklasses rørkompressor. FG-MU har en meget glat karakter, der kan tykne mellemklassen, stramme low-end og åbne topenden for at få artikulering og detaljer i din blanding frem uden at indføre hårdhed. Hvad mere er, luksus bliver mere fokuseret, og de øvre mellemtoner, der så ofte kan lyde hårde og piercing, bliver også mere tæmmet. Ligesom hardware modstykker, som den er modelleret fra, vil blot lydkørsel via FG-MU præges uden en forstærkningsreduktion, der præger en tone i dit signal, der får al den analoge karakter og stemning til det gennem det næsten modellerede rørkredsløb.
Der er simpelthen ingen 'go-to' indstillinger eller endda måder at bruge FG-MU på, det er så alsidigt. I næsten alle tænkelige omgivelser vil den levere en autentisk, rig og karakterfuld kompressionstone, der vil lime din blanding perfekt sammen for at skabe dybde, punch og konsistens. Prøv det på en række forskellige musikalske genrer, og du vil se, hvorfor hardware -modstykker kun er forbeholdt de bedste i branchen og de største studier over hele kloden.
Hvor andre plug-in-producenter hævder, at deres produkter kræver krævende analoge emuleringer, kan Slate VBC virkelig ikke skelnes fra hardware modstykker. Andre plug-ins mangler simpelthen ved at reagere og lyde som et analogt stykke hardware når de brugt af de største navne i branchen, og denne feedback blev taget om bord ved udviklingen af VBC Dynamics Processing Rack. Tro mod de analoge komponenters karakter hardware -kompressorerne, når de blev analyseret, komplekse ikke -lineære artefakter inden for deres signalsti, der giver kompressorerne deres karakteristiske lyde. outboard, der ikke blot er baseret på timing og topologi, introducerer moduleringer, dynamiske harmoniske forvrængninger, dynamisk faseforvrængning, mætning, krydstale og mere.
På typisk Skifer -måde blev der ikke efterladt sten uden at undersøge disse ulineariteter inden for hardware, og derfor er de blevet implementeret i VBC for at levere de mest nøjagtige rekreationer, der er tilgængelige. Du vil opleve den dybde, stemning og karakter, som hardware bringer til dine blandinger, hvor mange førende ingeniører i branchen udskifter deres outboard til fordel for VBC.