Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
Den Eventide Tverb Reverb Plugin blev udviklet i samarbejde med legendariske producer, teknikkeren og musiker Tony Visconti. Inspireret af den ikoniske lyden af David Bowies tolvte studiealbum Heros, under et møde på menneskelige Studios i NYC med Visconti og Eventide's Adrienne Humblet, Joe Waltz og Tony Agnello, den Eventide team lyttede som Visconti forklarede hvordan powerfulde et instrument Bowies stemme var og hvordan han var i stand til at udnytte poweren ved at ansætte forskellige mikrofon teknikker. Baseret på den samme mikrofon setup Visconti lavet i Meistersaal, integrerer Tverb plugin tre helt uafhængige frodige Reverb med kompression og valgbar polar mønstre på mikrofon 1 og justerbar porte på begge mikrofoner 2 og 3. Dette skaber det perfekte udgangspunkt, mens de yderligere funktioner og brug af stereo mikrofoner forbedrer effekten mens der producerer et stort udvalg af lydlandskaber. Derudover DAW automation kan bruges til at programmere mikrofonen placeringer og afstand i realtid for at kunne tilbyde et stort udvalg af naturlige klingende akustiske miljøer.
Produkt Ref: 71900
August 1977, produceret Visconti David Bowies klassiske spor Heros på Berlins Hansa Studios i skyggen af Berlinmuren. Sangen blev indspillet med undtagelse af den afgørende vocal spor. Med kun et spor til venstre for vokal havde Visconti en idé. At kende kraften i Bowies stemme, ud over at være imponeret over den rige atmosfære i Meistersaal, opfundet Visconti et fantastisk optagelse teknik. Opsætning af tre mikrofoner i hallen, blev først brugt til Bowie at synge direkte ind, en anden blev derefter placeret omkring 15ft væk og den tredje længere tilbage i hallen. Visconti anbringes derefter porte på de anden og tredje mikrofoner, der var indstillet til at åbne som Bowie sang stærkere og stærkere.
" En af udfordringerne i at udvikle Tverb var at designe rumklange, der optagede den rige atmosfære i Meistersaal og endnu var effektive, sikre, at plugin ville køre indfødte uden at belaste DAW'S CPU. Ved at køre tre uafhængige rumklange, de to yderste mikrofoner kan overbevisende placeres hvor som helst i hall.''- Eventide's Tony Agnello.
" Jeg har plugins, der emulerer værelser men dette koncept, for at have set-up alt på én side, jeg aldrig troede, det var muligt. De tre mikrofoner er korrekte, rummet er korrekte, og nu, det er i stereo, du faktisk høre noget, jeg aldrig fik rundt for at gøre, når jeg var i Berlin. Det er bare fantastisk.''- Tony Visconti.