Ikke-understøttet browser
Den webbrowser, du bruger i øjeblikket, understøttes ikke længere, og som sådan fungerer funktionerne på denne hjemmeside muligvis ikke som forventet. Vi råder dig til at opdatere til en aktuelt understøttet browser (såsom Chrome, Edge eller Firefox) for at forbedre din sikkerhed, hastighed og overordnede oplevelse.
Nøglefunktioner
Denne beskrivelse er oversat fra engelsk - Se den originale udgave her
TipTop Audio FSU Timbral Distortion and Time Bending Module (Black) er et fleksibelt og ekspansivt lyddesign Eurorack -modul med kraftige looping -funktioner, destruktiv mætning og granulære glitch -effekter. Med otte programmer pr. Bank indeholder TipTop Audio FSU i alt 24 unikke tilstande, der kan hjælpe dig med at transformere din lyd på uventede og spændende måder, alt pakket i et kompakt 8HP -hus.
FSU er det perfekte værktøj til den moderne elektroniske komponist og har et mangfoldigt sæt mætnings- og forvrængningstilstande, der er modelleret fra analoge stampkasser og hardware at levere en autentisk og spændende oplevelse. Alt kan opnås, fra subtil båndmætning til kraftig klipning, ringmodulation og frekvensskift for fuldstændig sonisk kaos, der vil fange dine lytteres opmærksomhed og bringe dem tættere på din musik. Oplev andre verdensklange toner og lyddesign med Glitch-banken ved hjælp af tidsbaserede effekter, der manipulerer og mangler hvert aspekt af delay og tonehøjdevariationer for at skabe extreme og eksperimentelle lyde.
TipTop Audio FSU har også en dybdefidelitetskontakt og kan modulere det interne ur for at skabe en masse over-the-top modulerede effekter. TipTop Audio FSU er virkelig et must-have for alle avid lyddesignere og bringer noget nyt til bordet for at undersøge dyb lyd.
Produkt Ref: 190768
TipTop Audio FSU har otte forvrængningstilstande og kan levere fuldstændig lydmætning af din lyd, fra subtil tapemætning til meget aggressiv klipning og alt derimellem. Ved at tilføje forvrængning til dit signal introducerer du masser af musikalske harmoniske, der kan hjælpe med at få dit nummer til at springe ud fra en tæt blanding og stativer i spidsen, hvilket gør det perfekt til pads, melodier og mere. Ikke kun det, men ved at tilføje forvrængning, kan du tilføje en enorm mængde punch og dybde til din rytmesektion ved at knuse dine trommer med en clipper eller ved at ændre tilstanden til en båndmætning for dine baslinjer.
Derudover tilbyder FSU to yderligere forvrængningstyper, der kan transformere din lyd i form af ringmodforvrængning og frekvensskiftforvrængning. Med Rong Mod moduleres en finjusteret sinusbølge mod amplituden af signalerne, hvilket skaber små tonehøjdevariationer, der forvrænges for tykke, dybe og stereolyd. Med Frequency Shift kan du arbejde i dobbelt tilstand for at oprette uafhængige skiftmængder inden for venstre og højre kanal for forvrængede forvrængede lyde.
Glitch-effekterne er tidsbaserede effekter, der manipulerer parametrene for delay og tonehøjde, og skubber dine lyde ind i kreative og extreme områder, hvilket gør det til en god bank af lyde at udforske til kreativt lyddesign. For instrumenter uden en anerkendt tonehøjde, f.eks. Trommer, gør deres lyds forbigående karakter den perfekte platform til at eksperimentere med Glitching-effekter, f.eks. Glitch Pitch-lydbanken. Glitch Pitch skifter tilfældigt og uafhængigt inden for venstre og højre kanal for at skabe interessante timbres, der forvandler selv de mest grundlæggende tromlesløjfer.
TipTop Audio FSU er ikke begrænset til bare pitch -glitching og har en kornparameter, hvorved seks korn tilfældigt vil bevæge sig rundt om live -input. Styret af en LFO, i Grain -tilstand, kan du omdanne din lyd fra et enkelt mono -spor til et bredt stereospor med et forfaldent spor, der tilføjer dimension og tekstur til din lyd.
Den final bank af lyde inden for FSU er Sound on Sound (SOS). Denne tilstand anvender en traditionel og primitiv looping -stil, der blev udført på vintage tapemaskiner, hvorved man ved hjælp af SOS -tilstand ville båndmaskinen fjerne 'slette' -hovedet og blot tilføje den nyindspillede lyd oven på originalen. I SOS -tilstand bliver "Rec/Play" -kontrollen en VCA til optagelse i bufferen, som loops uendeligt for ubegrænsede præstationer. I SOS -tilstand er det vigtigt, at du kun får fat i en lille bid lyd, ellers kan du ikke nøjagtigt sløjfe din ydeevne og miste alle effekter af din behandling. Ved den højeste indstilling er der kun 1 sekund hukommelse, men sænkning af DSP -uret via kontakten øger optagelsestiden.
Looping -funktionen gør TipTop Audio FSU til den ultimative ledsager for den eksperimenterende, elektroniske musikproducent, der ønsker at tilføre deres lyddesign en helt ny dimension. Brug af looping -funktionen sammen med eksterne moduler gør TipTop Audio FSU ekstremt alsidig for live, da du nu kan oprette en uendelig mængde sløjfer for at tilføje rytmiske og melodiske kompleksiteter til dit sæt for at holde dine lyttere engagerede.