Garantier

Ud over vores penge tilbage garantiordning, så leveres alle vores produkter med et minimum af 2 års garanti (pr. 11. April 2017). Hvis dine varer får en fejl inden for garantiperioden, vil vi hurtigt reparere eller erstatte varen for dig, og hvis vi ikke er i stand til at gøre dette vil vi tilbyde dig en refusion.

For at arrangere en afhentning af defekte varer, så kontakt venligst vores kundeservice team på +45 7877 4323

Produkter købt før den 11. April 2017 leveres med 1 års garanti, medmindre en udvidet garanti er blevet tilkøbt. View All Information

Udvidede garantier

Gear4music's udvidet garanti ordning giver en forbedret service og er designet for at give et højere beskyttelsesniveau end vores standard garanti eller gratis garantier der tilbydes af andre forhandlere og producenter.

Højdepunkterne i Gear4music udvidet garantiservice er:

  • Garantien forlænges i op til 6år fra leveringsdatoen
  • Opsamling og leveringsomkostninger er inkluderet i de første to år
  • Garantien er omsættelig, hvis varen videresælges
  • Lån eller udskiftning udstyr vil blive leveret hvis produktet ikke er repareret inden for 30 dage
  • Udskiftning udstyr vil blive leveret, hvis produktet ikke er repareret inden for 60 dage
  • Kontrakten kan annulleres inden for 30 dage og til enhver tid efter, ved en pro rata-rabat
  • Modtag 50% refundering af garantiprisen efter 5 år hvis garantien ikke har været brugt!

  • Denne udvidede garanti er ud over Gear4music standard og producent garanti ordning og Gear4music vilkår og betingelser for handel. Ingen erklæring eller vilkår for salget som indgår i disse betingelser påvirker eller begrænser dine lovbestemte rettigheder som defineret under Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2014.

    Alle oplysninger om vores udvidet garanti ordning kan læses her.

    Indsamling & retur omkostninger

    Standard garanti:

    Hvis varerne bliver defekt inden for de første seks måneder af dit ejerskab, vil vi indsamle varerne og levere dem tilbage til dig gratis.

    Hvis du har en vare, der bliver defekt inden for de første 30 dage af dit ejerskab vil vi indsamle produktet fra en adresse, du angiver.

    Hvis du har en vare, der bliver defekt efter de første 30 dage, men inden for de første seks måneder af dit ejerskab:

    Efter seks måneders ejerskab vil vi opkræve et gebyr for at dække vores omkostninger ved indsamling og returnering af varen til dig. Dette gælder for både UK og internationale ordrer.


    Udvidede garantier:

    Hvis varerne bliver defekt inden for de første to år af dit ejerskab vil vi indsamle varerne og levere dem tilbage til dig gratis.

    Hvis du har en vare, der bliver defekt indenfor de første 60 dage af dit ejerskab vil vi indsamle produktet fra en adresse som du angiver.

    Efter to års ejerskab vil vi opkræve et mindre gebyr for at dække vores omkostninger ved indsamling og returnering af varen til dig.



    International udvidede garantier:
    For ordrer leveret uden for Storbritannien, kan den udvidede garanti variere alt efter land mellem et og to år, og dette vil klart fremgå. Hvis varerne bliver defekt inden for det første eller to år af dit ejerskab vil vi indsamle varerne og levere dem tilbage til dig gratis. Efter et eller to år af ejerskab vil vi opkræve et mindre gebyr for at dække vores omkostninger ved indsamling og returnering af varen til dig.

    Reparation tidsskalaer

    Hvis du returnerer en vare til os som skal repareres, vil vi reparere den så hurtigt som muligt. Hvis vi ikke er i stand til at reparere dit produkt inden for 60 dage, vil vi sende dig et erstatningsprodukt.

    Bemaerk venligst:

    Alle vores garanti ordninger udelukker varer der er blevet defekt pga misbrug, har taget skade eller af nogen anden grund som ikke er en fremstillings fejl. Hvis en vare som er tilbagesendt til Gear4music ikke har nogen fejl og er uden for enhver gældende pengene tilbage garanti periode, så vi vil returnere varen til dig for et mindre gebyr. Vi anbefaler at du forsikrer din varer.