Ofte stillede spørgsmål

Hvilken momssats vil jeg betale, for ordrer placeret men ikke afsendt inden d.4 januar 2011?

Du vil betale den samlede pris, der blev vist online, og ikke mere. Momssatsen ændret til 20% på den 4 januar 2011, men Gear4music vil betale ekstra moms omkostningerne for alle ordrer før d.4 januar, selvom de ikke er blevet afsendt indtil efter den 4 januar.

Jeg søger et bestemt produkt, men jeg kan ikke finde det på Jeres website.
Venligst sende os en e-mail med din anmodning, eller ring til os på +44 (0)843 155 0800

Din pris er dyrere end en anden forhandler!
Det må være en fejl. Men hvis du virkelig er sikker, ring til os, og hvis prisen er rigtig vil vi gøre vores bedste for at matche, eller give en endnu bedre pris!

Hvor kan jeg lære mere om musikinstrumenter og udstyr?
Vi har alle de oplysninger, du skal bruge på vores website. Tjek vores Tips og Råd website. Denne ressource bliver opdateret mindst en gang om ugen med alle de nyeste tip og tricks hjælper dig med at beslutte, hvilket instrument du skal købe, og hvordan du forbedre din spilleri.

Kan jeg bestille min ordre pr. telefon i stedet for online?
Ja selvfølgelig. Hvis du allerede er tilmeldt en konto med os online, er en telefonisk ordre hurtig og nem, især hvis du kender dit kontonummer.

Hvis Registreret online, vil du sende mig masser af uønsket post?
Nej. Vi vil kun sende meddelelser om status for din ordre, og en gear4music nyhedsbrev én gang hvert anden uge. Vi vil ikke videregive dine oplysninger til nogen tredjepart til markedsføringsformål.

Hvordan vælger jeg en leveringsdato for min ordre?
På siden indkøbskurv vil du se teksten "Klik her for at vælge en leveringsdato". Når dette der valgt vises en kalenderside, så du kan vælge dine foretrukne leveringsdato. Leveringsdatoer beregnes baseret på vores lager tilgængelighed, eller når varen forventes at ankomme fra fabrikanten. Hvis vi har brug at ændre din leveringsdato grundet uforudsete omstændigheder, vil vi give besked på forhånd, med e-mail eller SMS.

Hvad er din garanti og retur politik?
Du kan se yderligere oplysninger om vores garanti og retur politik på den oplysninger side.

Hvordan ændrer jeg leveringsadressen på min ordre?
Du kan kun ændre leveringsadressen, når en ordre er blevet placeret, og hvis de detaljer du giver godkendes af vores sikkerhedskontrol. Vi bruger et sofistikeret bedrageri forebyggende system til at kontrollere, at de oplysninger, du giver er korrekte. Hvis dine detaljer godkendes af vores kontrol, får du mulighed for at ændre din leveringsadresse i slutningen af betalingsprocessen. Du kan også logge ind på din konto senere for at ændre adressen, hvis du har gennemgået vores kontrol. Bemærk venligst at ved sætte din konto op ved hjælp af din betaling kort adresse gør det langt mere sandsynligt at give mulighed for at ændre din leveringsadresse.

Hvordan kan jeg vide, du har modtaget min ordre ?
Du vil blive sendt en bekræftelse via e-mail.

Hvorfor har min bestilling blevet afvist?
Dette er normalt, fordi din bank har afslået transaktionen, eller de oplysninger, du har angivet, ikke er korrekte og er ikke gået gennem vores sikkerhedskontrol. Hvis dette sker, venligst enten ret de detaljer, du har angivet, prøv at bruge en anden betalingskort eller kontakt os på +44 (0)871 309 0800 for yderligere rådgivning hvis du mener, at alle de oplysninger, du har angivet, er korrekt og kortet brugt har tilstrækkelige midler til rådighed.

Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre er i venteposition?
Vi vil forsøge at kontakte dig hurtigst muligt. Du kan blive bedt om at levere et eksemplar af dit betalingskort eller anden form for identifikation. Lejlighedsvis sker dette, fordi vi automatisk ikke kan bekræfte de oplysninger, du har givet kortudbyderen. Dette betyder ikke at du har en dårlig kreditværdighed eller er dårlig kunde! Vi skal blot udføre disse kontroller lejlighedsvis for at forhindre os i at blive underlagt svigagtige transaktioner.

Kan jeg afhente min ordre fra Jer i person?
Ja. Kontakt os først dog på +44 (0)871 309 0800 kontrollere lager tilgængeligheden.

Hvad sker der, hvis min varer bliver beskadiget under forsendelse?
Kontroller dine varer omhyggeligt for eventuelle skader, så snart de ankommer, og rapporter eventuelle skader til os straks. Vi kan levere en bytning, så længe du rapportere eventuelle skader os inden for én uge fra at modtage levering. Bemærk dog at vi ikke kan acceptere ansvaret for elementer rapporterede beskadiget efter syv dage fra leveringen, derfor venligst giv besked om skaden hurtigst muligt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når fragtmanden forsøger at levere?
Fragtmanden bør efterlade et kort så du ned at de forsøgte at levere. De vil normalt forsøge at levere igen den næste dag, men du kan også kontakte dem direkte ved hjælp af de oplysninger, de giver på kortet, og arrangere en anden levering dag.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en forkert vare?
Dette er en meget sjældent, men lejlighedsvis går tingene galt. Du Bedes sende en email til info@gear4music.com herunder din kunde konto kode eller ordre nummer, og giv os detaljer om problemet. Vi afhenter det forkerte produkt fra dig, og arrangerer at få den korrekte vare sendt til dig hurtigst muligt.

Hvad tid på dagen vil min ordre leveres?
Hvis du vælger en standard ugedag levering, kunne din vare leveres, når som helst mellem 8:00 og 18:00. Deværre, kan vi ikke spore din ordre på den faktiske leveringsdag og give dig en mere nøjagtig tid. Hvis du har brug for en mere præcis leveringstid, vælg en af de tilgængelige tidsbestemte leveringer fra den indkøbskurven.

Hvad gør jeg, hvis jeg er virkelig tilfreds med Jeres produkter og service?
Fortælle alle dine venner!